Samarbejdspartnerne siger
Rune Nørgaard Jensen, Filialchef,
Volkswagen Aabenraa og Audi Service Aabenraa
“Hans sørger for at der er konstant liv på vores hjemmeside med både kampagner, nyheder og forskellige lokale aktiviteter. Vi prioriterer vores digitale ansigt udadtil ligeså højt som kundens oplevelse i vores fysiske forretning. Jeg er overrasket over, at vi kan få leveret denne ydelse fra Adhoc Marketing til samme månedlige pris, som vi betaler for at få pudset forretningens vinduer”.
Anders Justesen og Martin Iversen, indehavere Næstved Autocenter A/S, ŠKODA og Volkswagen, Næstved
“Vi har haft fornøjelsen at arbejde sammen med Hans Svensson siden 2013 og er meget glade for samarbejdet. Adhoc Marketing hjælper vores forretning med at sørge for, at vores hjemmesider altid står knivskarpt. Hans er løsningsorienteret, og vi oplever altid en hurtig responstid. Vi har de varmeste anbefalinger”.
Torben Madsen, forhandler og Jesper Nygaard, medindehaver
Volkswagen og ŠKODA Ribe
“Vi er super tilfredse med Adhoc Marketings arbejde. Det er dejligt at Hans tænker i individuelle løsninger, som rækker videre end vores egne. Der er altid hurtig respons fra Adhoc Marketing”.
Kim Augustsen, Autoforhandler
Kim Augustsen A/S, Volkswagen og SEAT, Slagelse
“Vi har samarbejdet med AdHoc Marketing v/Hans Svensson i en årrække, og er yderst tilfredse med samarbejdet. Hans får samlet op på det, vi ikke selv formår. Derfor fremstår vores hjemmesider altid ajourførte på en yderst professionel måde”.
Karsten Christensen, Direktør
Fredericia Auto-service, ŠKODA, SEAT, Volkswagen service, Fredericia
“Vi har samarbejdet med Adhoc Marketing i en lang årrække og er meget tilfredse. Hans er fleksibel og ikke nøjeregnende, når tingene skal ske i en fart”.
Dirk Schytt Larsen, Forhandler
Volkswagen Skanderborg, ŠKODA Service og Volkswagen service Odder
“Vi er yderst tilfredse med samarbejdet med Adhoc Marketing. Hans Svensson er altid imødekommende og serviceminded, og sammen finder vi nogle gode løsninger. Han er altid opdateret og god til at følge tendenser og nyheder, som han får omsat til links og nyttig information til vores kunder”.
Martin Tang, salgsdirektør,
Volkswagen Holstebro
“Vi får altid hurtig respons på vores henvendelser til Adhoc Marketing, og opgaverne løses prompte til vores store tilfredshed. Jeg kan på det varmeste anbefale et samarbejde med Adhoc Marketing”.
Steffen Christensen, direktør,
Volkswagen, SEAT, ŠKODA og Audi Service – Sølvsten Biler, Viborg
“Adhoc Marketing løser vores hjemmeside-ønsker super professionelt, lynhurtigt og enhver henseende perfekt. Vi er yderst tilfredse med samarbejdet”.
Per Hybel, indehaver. VVS Comfort Sydfyn
“Med over 25 mand i arbejde var det førhen svært at få tid til at holde styr på markedsføringen af forretningen – ikke mindst vores hjemmeside. Hans er en ihærdig og troværdig ildsjæl, der, udover at strømline vores profil, årligt sparer os for 2-300.000 kr. på marketingbudgettet. Det har derfor været en rigtig fin forretning at have Hans ombord. Et samarbejde med Adhoc Marketing er kendetegnet ved, at Hans altid gør det, han siger at han vil gøre.”
Allan Lindberg, direktør, Virum Motor Co. A/S
“Hans’ baggrund i Semler Gruppen og gode relationer til importøren, gør ham i stand til at finde den hårfine balance mellem mærkernes krav og min lokale forretnings interesser. Hans rolle som “adhoc marketingchef” hos Virum Motor Co., har indtil videre resulteret i en markant bedre hjemmeside, knivskarp styring af marketingaktiviteter – og ikke mindst frigørelse af kostbar tid hos mig og mine medarbejdere.”
Hans Henrik Vilhelmsen, direktør, Volkswagen Svendborg
Lars Rasmussen, salgs- og marketingdirektør, Globus Wine A/S
“Som hastigt voksende Gazellevirksomhed, har Globus Wine haft behov for et facelift af grafisk profil, kommunikationsplatform og hjemmeside. Hans tager som “marketingchef på deltid” fuldt ejerskab og eksekverer opgaver, som vi selv kun vanskeligt kan nå at udføre på samme niveau. Høj kvalitet, god forretningsforståelse og en fin kemi med virksomhedens ledelse og medarbejdere, kendetegner måden Hans Svensson arbejder på.”
Peter Jürs, fhv. direktør, Carepoint Haslev/Ringsted:
“Hans Svensson har som “marketingchef på deltid” medvirket til at skærpe profilen hos Carepoint Haslev/Ringsted. Blandt andet gennem en fokuseret indsats på eftermarkedet, har Hans’ indsats medvirket til øget aktivitet på værkstederne. Desuden har en række skarpe pressemeddelelser sikret os en god portion spalteplads i de lokale og regionale medier. Hans er en troværdig og kompetent sparringspartner, som er et bekendtskab værd for enhver virksomhed, jeg kan komme i tanker om.”
Lars Karsbæk, indehaver, Quooker Skandinavien A/S:
“Hans har været med ombord hos Quooker siden starten i 2004 i forskellig udstrækning. Han har forlængst bevist sit værd som både strategisk sparringspartner for ledelsen og i den daglige eksekvering af marketing- og kommunikationsopgaver. Hans’ tilstedeværelse i vores virksomhed er altid et positivt og professionelt indslag – med et passende glimt i øjet.”
Henrik Engel Eichen, direktør, Quooker Skandinavien A/S:
“Jeg har kendt Hans siden vi var kolleger i Andelsbanken. Desuden har jeg haft fornøjelsen af at have Hans som medarbejder i både Q8 og SMC-Biler. Hans er en fantastisk god marketing- og kommunikationsmand. Han er kreativ, idérig, koncepttænkende med et godt overblik. Og sidst men ikke mindst er Hans rigtig god til at sætte ord på det hele – både mundtligt og skriftligt.”
Henrik Lambert, key Account Manager, Fynske Medier:
“Hans og jeg har handlet sammen flere gange og han er meget seriøs og professionel i sin måde at samarbejde på. Han styrker ligger i overblikket og et meget højt ambitionsniveau for alt hvad han laver.”
Peter Mahler Sørensen, adm. dir. & partner, Engelbrechts A/S:
“Hans kombinerer entusiasme med et “Blue Ocean” perspektiv samtidig med at han har en kreativ sans for nye forretningskoncepter, som gør ham til en inspirerende samarbejdspartner.”
Henrik Rasmussen, adm. dir., Next Level Company:
“Hans er openminded og søger nye løsninger. Han har et holistisk syn på forretningen og er resultatorienteret. Når jeg har arbejdet med Hans som leverandør, har jeg altid oplevet ham som en ligetil, struktureret og jordnær samarbejdspartner.”
Mikkel S. Hartvig Andersen, stifter og ejer af Siriuz:
“Hans Svensson og jeg har samarbejdet om talrige kampagner. Både nationale og internationale. Hans var en perfekt samarbejdspartner. Både hvad angår markedsføringsfærdigheder og hans viden om markederne . Det gør ham til en fremragende sparringspartner. Straight talk, altid til kernen af problemet, har resulteret i et stærkt samarbejde mellem os.”